[linux-baslangic] Re: apache de php

---------

From: Murat Sezer (murat.sezer@boyner-holding.com.tr)
Date: Sat 10 May 2003 - 00:34:59 EEST

    Merhaba
    /etc/rc.d/init.d/httpd stop yaparsan ilk apache durur.

    İlk şunu sorayım....Daha önce yazılmış bir script varmı makine reboot
    ettiğinde apache nin otomatik olarak çalışmasını sağlayan???Varsa ve
    bilmiyorsan /etc/rc.d/init.d nin altındaki httpd yi httpd.bk yapıp httpd yi
    uçur yani sil.Artık çalışmaz bidaha :)
    Veya o scripti sil...muhtemel yeri /etd/rc.local olabilir
    Sonra /usr/local/apache/bin/apachectl start de ve keyifle izle :)
    Linuxla kalın
    Murat SEZER