[linux-baslangic] Re: sanal sunucu

---------

From: oguzeren (oguze@turk.net)
Date: Tue 13 May 2003 - 01:21:15 EEST

    On Thu, 2003-05-08 at 08:13, Doruk Fisek wrote:
    > Merhaba,
    >
    > 08 May 2003 00:28:48 +0300 tarihinde oguzeren <oguze@turk.net> soyle yazdi:

    > kullandiginiz dns sunucuda da tanim yapmaniz gerekiyor. kullanici
    > tanimladiginiz alan adina baglanmaya calistiginda, kullanilan program
    > /etc/resolv.conf dosyasinda tanimli olan dns sunucudan alan adinin ip
    > adresi olarak karsiligina bakmaya calisir.
    >
    > eger deneme amacli ise /etc/hosts dosyasina tanim yaparsaniz da isinizi
    > gorecektir.
    >
    > Doruk

    Deneme amacli, lokalde kullaniyorum. hosts tanimi eklememe karsin ise
    yaramadi. suse-linux-e listesinde biri test domain'im icin bir zone
    kurmam gerektigini soyledi. Nasil yapilir bilmiyorum.

    Bir de, benim resolv.conf dosyam yok; kppp acilisinda hata vermesi
    disinda bir sorun da yaratmiyor. Icine ne yazacagimi bilmedigimden
    yaratmadim simdiye dek.

    Yardimci olabilir misiniz?

    Tesekkurler..