[linux-baslangic] Re: 2.4.20 kernel

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 12 May 2003 - 23:58:22 EEST

    Sistemde isa aygit yok. Gbit eth ve 4 xeon islemcili 2.4.20smp =
    calisiyor. Ayni kerneli bu gun tekrar actim 1 saati geci henuz =
    kilitlenme olmadi. Ekstradan netfilter de h323 support ve string =
    modulleri ekli. H323 modulu yukluyken video conference yaptigimda kernel =
    panic verdigi olmustu ama en azindan hata veriyordu. Ondanmi degilmi =
    anlayamadim. ACPI support yok. Ayni seyin surekli olmamasi saldiri turu =
    bisey animsatiyor ama 2.4.20 de bu tur bir acik oldugunu sanmiyorum ve =
    kotu tarafi hicbir hata mesaji alamiyorum. Donanim sorunuda olamaz =
    2.4.18 kernelle calisiyor. RedHat te kerneli kodundan derlemekle bir =
    ilgisi olabilirmi acaba? Veya kilitlenme sebebini anlayabilecegimiz bir =
    yol yokmu?=20