[linux-baslangic] Re: 2.4.20 kernel

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Sun 11 May 2003 - 21:52:13 EEST

    Ben de 8.2 Mandrake'de 2.4.18'den 2.4.19 gecis, security ve bugfix'lerin
    kurulumu sirasinda (Mandrake mirrorlardan update ettigim halde) bu
    sorunu yasamistim Mandrake install islemlerini kendi yapmasina ragmen
    sistem acilmamisti, sebebini de bilemiyorum... Onur Kucuk'ten de bir
    aciklama rica ediyorum :)