[linux-baslangic] Re: sisteme yeni bir hdd ekleme

---------

From: Turhan_Deniz@Sentim.com.tr
Date: Mon 12 May 2003 - 12:30:56 EEST

    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim özür dilerim ben eksik bilgi vermişim.
    disk yeni üzerinde herhangi bir dosya sistemide dahil hiç bir şey yok
    aslında bu disk bir raide bağlı linux diski sdb diye görüyor. Yalnız hiç bir
    işlem yapılmadığı için free olarak gözüküyor. Disk şu an bomboş ben bunu
    linux altında kullanılabilir bir disk olmasını istiyorum
    Şimdi aşagıdaki işlemleri yaptıktan sonra sanırım diski sistem tam olarak
    görecek ama dosya sistemi nasıl oluşturacam (daha doğrusu nasıl
    formatlayacam)