[linux-baslangic] Re: hp k80 usb yazıcı

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Sun 11 May 2003 - 21:44:00 EEST

    Merhaba eger sorununuz anladigim gibiyse (hp'nin hemen hemen tum
    yazicilar icin driver destegi de var) kirmizi sapkadan :) system tools
    ve sonra da print manager'a girin, buyuk ihtimalle acilista no printer
    found vb. verecektir ya da varsa edit'e girin... Loading printer info.
    mesaji ile birlikte size add a new print queue ekrani acilacak burada
    name ve short desc. alanlarina size uygun olan bilgiler girin (orn hp
    k80 vb. ve USB en hizli yazici vb. gibi) Sonra forward tusuna basin...
    dev/usb/lp0 gibi bir sekilde printer'inizin gorunmesi lazim... Yine
    forward tusuna basin... Manufacturer'dan HP'yi secin... Office Jet K 80
    driveri hemen oracikta sizi bekliyor; yani tahmin ettigim gibi
    driver'iniz var... Sonra da apply'a basin hatta bir de test edin...
    Umarim hallolur... Isterseniz baska bilgisayar varsa vb. host bazinda
    vb. sharing-paylasim islemlerini de buradan yapabilirsiniz... Kolay
    gelsin...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan