[linux-baslangic] hp k80 usb yazıcı

---------

From: Evren BANGER (bbanger@superonline.com)
Date: Sat 10 May 2003 - 13:20:10 EEST

    iyi gunler ;

    redhat 9 kullaniyorum, k80 bir yazicim var ve usb den baglı linux
    rahatlıkla byazıcıyı gorebiliyor fakat bir turlu office in word
    processorunden herhangi bir belge basamadim esasinda onun değil linuxun
    hic bir yarinden herhangi bir belge basamadim sorun nerden kaynaklaniyo
    olabilir yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim....