[linux-baslangic] Mandrake 9.1

---------

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Fri 09 May 2003 - 09:40:44 EEST

        Selamlar,
        Listelerdeki baskiya dayanamayarak dun gece nihayet Gelecek 2.0 uzerine Mandrake 9.1'i kurdum:) Allah var: Adamlar olayi bitirmisler. Hicbir ayar gerektirmeden kurulum yapti. Hatta isi abartarak Lilo'yu falan bile kendi kurdu:) Ben Win 2000 uzerine Lilo kırmak icin zamaninda haftalarca ugrasmistim:)
        Gelelim sorulara:
        1) Wine denemek istedim ama basaramadim. Kurulu olup olmadigini nasil anlarim?
        2) Girisde Veritabanlari kismini secmistim ama MySQL'i nasil calistiracagim. Ve PhpMyAdmin hazir geliyor mu?
        3) Anjuta ve Glade'i goremedim! Yoksa sabahin 02:00'inda gozden mi kacti? :) Ama Qt'u hatirliyorum:))

        Tesekkurle,
        Mucip:)