[linux-baslangic] egitim almak ya da almamak

---------

From: turgut yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 15:31:24 EEST

    makina basi egitim demek. birinin basinizda durup yaptirmasi degilde. bir
    uzmanin nezaretinde ogretileni uygulamali olarak ogrenmek demektir (benim
    kastettigim)

    ilkokuldan baslayarak . zorunlu ogrenimin sonuna kadar kullandigimiz bir
    sistem. bir uzman denetiminde deneyerek dinleyerek ogrenme

    saygilarimla