[linux-baslangic] sorular

---------

From: Uğur YAPAR (uguryapar@celiknet.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 13:41:43 EEST

    Selamlar,

    1. Pc-net Ocak 2003 sayisinin Mandrake 9.0 Cd sinden (tek cd) Mandrakeyi
    kurdum. Modemimi kurmaya çalıştığımda pciutils gerekli gibi bir mesaj
    alıyorum, pciutils i internetten indirdim(9.1 inki), onu kurmaya çalışırken
    de GLIBC..... (?) gerekli gibi bir hata verdi :(
    Modemimi (HCF Conexant Winmodem) kurabilmek için hangi dosyaları indirmem
    gerektigini nasıl bulurum?

    2. Acilista bazı HDD bolumlerini yanlıs mount ediyor, nasil mudahele
    debilirim? rc.local de dogrusunu giriyorum fakat oncesine mudahele
    edebilecegim bir yer olmali?

    3. KDE yi ilk kurdugum ayarlarina nasil geri getirebilirim?

    Tesekkurler