[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:02:54 EEST

    Ustad burada bir yanlis anlamasi oluyor sanirim bazi arkadaslarin, acik
    kaynak deyince bunun ticari boyutu yok degil -bazi arkadaslara hitaben
    soyluyorum-, bu kaynagin gelistirilebilmesi icin de tabii ki finansmana da
    ihtiyac var, yani bedava sirke gibi olmuyor bunlar, projemiz var
    gelistirelim deniyor, bu beyanda tabii ki egitimler de olacak, ticari
    urunler de ... Linux'un disinda MySQL nasil geciniyor ki? En buyuk gelir
    egitim kalemi... Finansman saglayamayan kurum yasayamaz haliyle... Acik
    kaynak ile ayrim yapmak istedigim icin yaziyorum... Mandrake'nin ornegin
    sitesine girin sizden yardim etmenizi isteyen bolumler var, ne bileyim
    ornegin PHP Nuke'u yazan arkadas finansmanini bir donem Mandrake grubundan
    saglamis, kisacasi kaynagin paylasima gelisime acik olmasi ticari olmasina
    engel degil, tekellesmeye karsi bir mantalite soz konusu daha cok boyle
    dusunun... Bilginin paylasilmasini esas alan...
    Bunlar disinda zaten firsat oldukca katilim ucretsiz bir cok seminer
    duzenleniyor, takip etmek yeterli...

    Saygilar...
    Cengizhan Kaptan