[linux-baslangic] egitim almak ya da almamak

---------

From: Mert Derman (Mert.Derman@isbank.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 08:54:09 EEST

    Istanbuldaki seminerde ve daha oncesinde birkac yerde linux egitimi
    tanitimlari gordum. Aklimdan katilmak ve ogrenme surecimi =
    h=FDzlandirmak gecti
    ancak bu dogru olur mu bilemedim? Sanki isin dogasina aykiri gibi =
    duruyor.
    Siz bilgisayarinizi daha yakindan tanimak ve surekli birseyler ogrenmek =
    icin
    basliyorsunuz sonra hooop "birileri bana gostersin" biraz garip oluyor.
    Diger yandan daha bircok temel islevleri yerine getirmezken =
    dokumanlarda
    anlatilan ya da listelerde yapilmasi soylenen seyleri de pek =
    beceremiyoruz.=20

    Sizlerin fikri nedir yeni baslayanlar ve onlara yardim eden =
    deneyimliler
    olarak? Sabredip kendimiz mi cabalamaliyiz..Cok mu acele ediyoruz =
    acaba..
    Yoksa ilk hareket icin biraz ivme kazandirmaya mi ihtiyac var?

    Kisacasi linux egitimleri hakkinda ne d=FCs=FCn=FCyorsunuz...