[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: turgut yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 10:24:25 EEST

    say=FDn mert bet

    e=F0itim ve =F6=F0renimde sorunlar linux ile ba=FEl=FDyor.

    ilk =F6=F0renenler , kartlar=FDn hangi chip setinden oldugunu ,=FCst=FCnde =
    yazan model
    numaras=FDn=FDn bilinmesinin =F6nemini hala unutmu=FE de=F0illerdir. yoksa =
    hi=E7birseyi
    linux a tan=FDtamazd=FDn=FDz. bunun sebebide =FCretici firmalar=FDn windows=
    a a=E7=FDk olan
    gerekli dokumanlar=FDn=FD linuxa acmamalar=FDndan kaynaklan=FDyordu.

    t=FCrkiyedeki bu i=FEi bilenler hep ilk nesildir. burda cevap verenlerde
    (cogunlukla) . yani bu i=FEi smke s=F6ke =F6=F0renmi=FElerdir.

    yeni =F6=F0renenlerde , windows ta oldu=F0u gibi. birilerinin g=F6stermesi =
    ile
    bilgisayar=FD =F6=F0renmi=FEleridr.

    bana g=F6re ana sorun. linuxu ilk=F6=F0renen ve burda bize destek olan ki=
    =FEilerin ,
    bizlerle bar=FD=FEmas=FD ve kolayc=FDl=FDk diye nitelendirdikleri . etkile=
    =FEimli e=F0itim
    / =F6=F0retim sisteminin bizim i=E7in daha iyi oldu=F0unu kabul etmeleri.

    biz ne hacker olma nede dummy kullan=FDc=FD olma deyiminin aras=FDnda bulun=
    an
    ki=FEileriz. biz en iyi kurs gibi birilerinin anlatmas=FD ile daha iyi anla=
    yan
    bir 2. nesil linux kullan=FDc=FDlar=FDy=FDz.
    bunu anlad=FDklar=FDnda bir =E7=FD=F0=FDr a=E7=FDlaca=F0=FDn=FD umar=FDm g=
    =F6r=FCrler. umar=FDm bu iyi
    niyetli insanlar. bizim bildi=F0imiz sistemde daha iyi =F6=F0renmemizin m=
    =FCmk=FCn
    olaca=F0=FDn=FD ve b=F6ylece linuxun gercek manada enduser (son kullan=FDc=
    =FD)
    profilinin ortaya =E7=FDkaca=F0=FDn=FD g=F6r=FCrler.

    sevgiyle