[linux-baslangic] Re: Ticari Programlar

---------

From: Aytekin Aygun (aytekinaygun@softhome.net)
Date: Wed 07 May 2003 - 13:21:21 EEST

    Bağ-kur ve Emekli Sandığı ilaç satışlarını internet üzerinden javayla
    yazılmış bir program kullanarak yapıyor. Diğer kurumların böyle bir
    altyapısı yok. Sonuç olarak; stok takibi, fatura gibi işlemleriniz için bir
    programa ihtiyacınız var. linux altında çalışan bir yazılım var mı
    bilemiyorum...
    Konu açılmışken; ben de Hastane Otomasyon Sistemi ile ilgili bir yazılım var
    mı merak ediyorum. Windows 2000'de Oracle 9i kullanan bir yazılım
    kullanıyoruz. Linux'a düşük maliyetle nasıl geçebiliriz?

    Eğer Hastane Otomasyon Sistemleriyle ilgili Linux tabanlı bir yazılım
    geliştirmek isteyen olursa, pratikte deneyimi olan biri olarak seve seve
    yardımcı
    olabilirim.

    Saygılar.
    Aytekin Aygün