[linux-baslangic] Re: Ticari Programlar

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Tue 06 May 2003 - 23:44:30 EEST

    selam
    ben de dahil olayim izninizle.
    mesela (daha var henüz eczane açmaya ama yine de..) ne zamandýr kafamý
    kurcalýyo, eczane açtýðým zaman windows mu kuracam diye, kurmak bir yana
    bir de ona dünyanýn parasýný mý verecem diye düþünüyorum. mesela eczane
    yazýlýmlarý mevcut mudur?
    ne zamandýr aklýmdaydý, konu açýldý güzel oldu.
    saygýlar..

    ----- Utku Uzulmez ------
    linux against the system!