[linux-baslangic] Re: Ticari Programlar

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 07 May 2003 - 00:41:41 EEST

    Tue, 6 May 2003 23:18:21 +0300 tarihinde "A.Oguz GULAY"
    <ogulay@karesoft.com> soyle yazdi:

    AOG> Ticari paketten kastım; tam olarak entegre çalışan komple bir
    AOG> yazılım.
    AOG> Muhasebe, Stok, Cari hesap, ÇekSenet, Fatura, İrsaliye, Sipariş,
    AOG> Üretim, Demirbaş/Amortisman, Personel/Bordro, İşletme Defteri,
    AOG> Beyannameler, v.s.
    Likom'un yazilimlari var. Hemen her unix'te oldugu gibi linux'ta da
    calisiyor. Link'in de saniyorum paketinin linux surumu bulunuyor.

    Logo'nun Gold'u veritabani olarak Oracle kullanabiliyor, dogal olarak
    Oracle'in birincil gelistirilme platformu olan Linux da sunucu olarak
    kullanilabiliyor.

    DOS ortaminda calisan hemen her yazilim (LKS, Mikro, vb) zaten Linux'ta
    calisiyor.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694