[linux-baslangic] Ynt: Re: Ticari Programlar

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Wed 07 May 2003 - 03:03:52 EEST

    Utku Üzülmez <utkuz@netscape.net> :

    > selam
    Merhaba,

    > ben de dahil olayim izninizle.
    > mesela (daha var henüz eczane açmaya ama yine de..) ne zamandır kafamı
    > kurcalıyo, eczane açtığım zaman windows mu kuracam diye, kurmak bir yana
    > bir de ona dünyanın parasını mı verecem diye düşünüyorum. mesela eczane
    > yazılımları mevcut mudur?
    > ne zamandır aklımdaydı, konu açıldı güzel oldu.
    > saygılar..

    Aslında ilginç bir konu eczanelerle çok ilgili değilim ama eczanelerde sanırım bağkur un bir yazılımı kullanılıyor ki java ile yazıldığı için sorun olmaz sanıyorum. Ancak diğer yazılımlar konusunda birşey demem zor. Sadece bildiğim, knoppix tabanlı tıp yazılımları ile ilgili bir proje var. Knoppix web sitesinde biraz araştırma ile ulaşılabilir. sanıyorum. Diğer paket programlar konusunda ise Ali Vardar'ın Linux de muhasebe ile ilgili bir çalışması olacaktı. www.linuxprogramlama.com da daha ayrıntılı bilgiye ulaşılabilir.

    Onur Yalazı

    Mersin Üniversitesi, http://www.mersin.edu.tr