[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: Recep Kurtarici (rkurt@ges.net.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 22:47:02 EEST

    Selamlar..
    Oncelikle Linux konusunda cok uzman degil ama ileride uzman olmayi
    hedefleyen bir insanim.
    Windows'a aptal demek gercekten kotu bir tabir. Windows aptal degil.
    Bunuda bu gurupta ugrasan hic bir insanin agzindan duymadim.
    Oncelikle soyleyeceklerim tamamen kisisel dusuncelerimdir. Her hangi bir
    sekilde tartisma ortamina tasimak istemem.
    Bence windows aptal degil windows gibi bir isletim sistemini ayakta
    tutmaya calisan bizler biraz aptaliz. Simdiye kadar windows sorunlariyla
    ugrastigim kadar her hangi bir konuda ugrassaydim kesin prof. olurdum.
    O kadar cok yerden o kadar cok farkli sekillerde sorunlar ve hatalar
    cikiyorki birini ezberlemek ve akilda tutmak mumkun degil.
    Yaklasik 600 kisinin bilgisayarla calistigi bir sirkette teknik servis
    bolumundeyim. Ve client' lerin tamami windows. Umarim cektigim sikintilari
    anlayabiliyorsunuzdur.
    Her zaman olmadik yerlerden patlak veren bir sistemle ugrasmak ilk
    baslarda cok zevkli idi. Ama artik can sikiyor. Peki ya Linux' la ugrasan
    arkadaslar. Bence hallerinden cok mutlular. Tahminimce 15 sene sonra
    windows kelimesi sadece ing. gercek anlamiyla akkillara gelecek. "Pencere"

    Bizde onu acip temiz hava alacagiz... :)

    Saygi ve Sevgiler....