[linux-baslangic] mplayer .dat icin adres isteyebilir...

---------

From: Koray Loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 15:03:16 EEST

    Selam,

    > ama calismiyor.fakat harddiskten rahatlikla
    > seyredebiliyorum.sorun CD_Writer`den kaynaklaniyor
    > olabilirmi?

    Ilginc bir durum, ama Mplayer .dat dosyalari icin videocd olarak acildiginda daha rahat calisiyor... ustelik bunu yapmak icin 'nerede bu bilgisayarin CDsi' konulu sorusuna direk device adresini gosterirseniz cok daha rahat calisiyor...

    ben mplayer'a cd adresi olarak /media/cdrom (ya da herhangi bir mount edildigi nokta) verdigimde bir turlu videocd acamamistim... sonra cd adresi olarak /dev/hdc dedim ve zekialasya-metinakpinar'a kavustum... olayin mantigini cozemiyor ve aciklayamiyorum, ama baska bir degisken kullanmadim (kontrollu deney) bir bakabilirsiniz diye yazayim dedim...