[linux-baslangic] Re: .dat sorunu

---------

From: nuri akar (linuxtr2002@yahoo.com)
Date: Tue 06 May 2003 - 13:38:33 EEST

    selamlar.söylediginiz ayarlari yapmistim.yapmadan önce
    dat dosyasinin desdeklenmedigini yaziyordu,yazdiktan
    sonra hic bir hata vermiyor.sanki calisir gibi yapiyor
    ama calismiyor.fakat harddiskten rahatlikla
    seyredebiliyorum.sorun CD_Writer`den kaynaklaniyor
    olabilirmi?
    --- Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:
    > uzantili filimleri ne xine nede mplayer `la
    > seyredebilyorum.bu sorunu düzeltmem icin ne gibi bir
    > ayar yapmam lazim.heralde bu filmleri linuxta
    > seyretmem icin bir yöntem vardir.tavsiyelerinizi

    bekilyiorum.iyi calismalar..
     The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.

       .dat uzantisi vcd icerisinden cikiyorsa,
     bildigimiz siradan mpeg dir.
     xine da ayarlar icerisinde mpeg le ilgili
     uzantilarin yanina dat
     eklerseniz calistirabilirsiniz, mplayer da bir ayar
     yapmadan dosya secme
     bolumunde butun dosyalari goster secenegini scerek
     dosyayi sectiginizde
     calisir.

       Sadece dat degil, basak fomratlarda sorun varsa,
     ekran ve ses
     ayarlarinizi kontrol edin.

       Saygilar,
       Onur Kucuk