[linux-baslangic] Re: phpmyadmin Sorunu

---------

From: TanaydIn $irin (tanaydin@tarkanonline.net)
Date: Tue 06 May 2003 - 14:59:23 EEST

    php.ini içinde
    short_open_tag = On
    ayari sende Off büyük ihtimalle...

    ----- Original Message -----
    From: "Estfineyi ®" <estfineyi@yahoo.com>
    To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
    Sent: Tuesday, May 06, 2003 2:39 PM
    Subject: [linux-baslangic] phpmyadmin Sorunu

    linux redhat 7.3
    php-4.1.2-7.3.6
    mysql-3.23.49-3
    apache-1.3.27-2
    kurulu
    sorun şu test.php dosyasında
    <? phpinfo();?> yazıldığunda boş bir sayfa çıkıyor ve
    sağ tıklayıp source a baktığında kod lar görünüyor
    ama
    <?php phpinfo();?>
    yazıldığında çalışıyor
    ayrıca phpmyadmin de cookie ile şifre kontrolü
    yapılmak istendiğinde kullanıcı adı ve şifreyi azıp
    butona tıkladığınızda hiçbir hata vermeden tekrar
    şifre sayfasına geri dönüyor
    fakat config yapıp kullanıcı adı ve şifreyi koda
    yazdığımda db ye giriş yapabiliyorum
    php.ini ye baktım fakat konuyla ilgili bir ayar
    bulamadım