[linux-baslangic] Re: .dat sorunu

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 14:35:02 EEST

    nuri akar wrote:
    > selamlar.söylediginiz ayarlari yapmistim.yapmadan önce
    > dat dosyasinin desdeklenmedigini yaziyordu,yazdiktan
    > sonra hic bir hata vermiyor.sanki calisir gibi yapiyor
    > ama calismiyor.fakat harddiskten rahatlikla
    > seyredebiliyorum.sorun CD_Writer`den kaynaklaniyor
    > olabilirmi?

      Zaten baska bir sebep gelmiyor aklima. Okuma problemi olabilir, DMA
    vs. kapali ise hizli okuyamiyor olabilir.

      CD'den dat dosyasi okutmaya calismayin, onun yerine vcd tusuna basarak
    vcd seyretmek istediginizi belirtin. Belki de boyle yapmaniz sarttir.
    (Eski bir surum vs. kullaniyorsaniz)

      Saygilar,
      Onur Kucuk