[linux-baslangic] Nvidia 4x destegi

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 09:00:20 EEST

    Merhaba

    Mandrake 9.1' e Nvidia'nin son driverini yukledim. AGP 4x destegi vermek
    istiyorum. Anakartim via chipsetli oldugu icin tekrar bazi duzenlemeler
    yapmam gerekti. Readme sinde yazilan su idi. Nvidia scriptini exstract only
    acin NVIDIA*/usr/src/nv/ altinda os-registry.c yi duzenleyin ve tekrar
    derleyin. Iyi guzelde ben bu scripti nasil derliyecegimi bilmiyorum. Bu
    dizinde iken $ make yapiyorum ama ya sonra ? Bir de once ki driver larda 4x
    destegi icin modules dosyasinin icinde gerekli ayarlari yapiyorduk. Peki
    simdi AGP4x desteginin gercekten verilip verilmedigini nereden kontrol
    edebilirim?

    Herkese iyi calismalar
    Kerem