[linux-baslangic] Re: Modem ve Ses Kartı Sorunu

---------

From: Burak Çiftçi (cburak_@hotmail.com)
Date: Tue 06 May 2003 - 01:09:35 EEST

    Bu verdiğiniz adresten Conexant 56K (HCF) Internal Apache Modem'ime rpm
    uzantılı driver'ı indirdim.Sonra bu dosyaya Linux'da install dedim ama
    bilgisayara hala modem'i tanımıyor.İşletim sistemim RedHat 9.Linux'dan fazla
    anlamadığım için ayrıntılı ve terimlerin kısaltılmamış olarak yazılması
    anlamamı kolaylaştıracaktır :) Help me

    .:SAYGILAR:.

    >http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/
    >adresinden modeminizi icin suruculeri indirebilisiniz.

    Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*