[linux-baslangic] Re: wine sorunu

---------

From: Mehmet ERTÜRK (batei@linuxmail.org)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 14:14:17 EET

    merhaba;
    winex'i, arama sitelerinden arat istersen yada başkası adresini biliyorsa yardımcı olsun nereden çektiğimi hatırlamıyorum yani winex'in adesini tam bilmiyorum ben winex'i cdye kaydettim sistem arızalandığında cdden kuruyorum.yazılanlarda anlatıldığı gibi "winex setup.exe" stili ile kurdum.bazn hata vresede çalışıyor.Kolay gelsin.