[linux-baslangic] Mandrakede paket kurulumu

---------

From: ozdemit (ozdemit@yahoo.com)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 14:25:50 EET

    selam benim sorum şu Mandrake Linux 9.0 kullanıyorum
    herhangi bir linux sürümü için yazılmış bir programı
    mesela Redhat için yapılmış bir paket değişiklik
    yapmadan kurmamız mümkün mü? ve nasıl yapabilirim
    ayrıca bu programı kurduktan sonra nasıl ve nereden
    çalıştırabilirim?

    Açıkcası ben wine ve c programlama için bir ide
    kurmayı düşünüyorum (ide hakkında önerilerinizede
    açığım)

    Yardımlarınız için teşekkürler

    =====
    Görüşmek üzere, Tolga Özdemir...