[linux-baslangic] Re: Gnome 2.2

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 12:06:48 EET

    Tue, 25 Mar 2003 11:19:07 +0200 tarihinde
    Hasan BA?KÖY <hbaskoy@ttnet.net.tr>' in yazdıkları:

    > root olarak çalıştırıyorum. Bu arada unuttuğum bir şey daha, listede
    > görünen paketlerin üzerine geldiğimde açıklama alanında "Bu paket
    > kurulu değil" diyor.(Tüm paketlerde)
    >
    > İlginize teşekkürler.

    sanırım sorun rpm veri tabanında.

    rpm veritabanını "rpm --rebuilddb" gibi bir seçenekle yeniden
    oluşturabiliyordunuz sanırım, benim birkaç defa işime yaradı. daha
    ayrıntılı bilgi için "man rpm".

    kolay gelsin...

    --
    Erçin EKER