[linux-baslangic] Re: linux kurslar_

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 14:47:10 EET

    "Turgut Yazlak" <tyazlak@enka.com> wrote:

    > istanbul.linux , daha onceleri haftal=FDk ufak egitimler veriyordu. bize
    > faydas=FD coktu. tabii ordada sorun oluyordu , yane aram=FDzdan daha iyi
    > bilenler , konular=FD daha ileri goturunce bizler de iyi bir seyirci haline
    > geliyorduk.
    > (=FDs=FDk universitesinde ve mecidiyekoydeki dernek binas=FDnda)
    > =FEayet , istanbulda gene boyle egitim ama ,yeni kullan=FDlar=FDn kat=FDlab=
    > ilecegi seminerler olursa cok sevinirim. boyle bir cal=FDsmay=FD dusunurseniz.
    > ders zamanlar=FDnda kullan=FDlmak uzere (sonra geri almak uzere) 1 adet sistem
> [...]
    istanbul'da iki haftada bir mecidiyekoy'de internet teknolojileri dernegi'nin ev
    sahipliginde linux seminerleri duzenlenmekte. ornegin bu cumartesi saat 15:00'te
    dhcp sunucusu konusunun anlatilacagi bir seminer yapilacak. seminer
    calismalarini http://seminer.linux.org.tr adresinden takip edebilirsiniz.

    ayrica 1-4 mayis tarihlerinde Yildiz Teknik Universitesi'nin ev sahipligi
    yapacagi (Besiktas'daki limana yakin kampus) II. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi
    yapilacak. orada gecen yil oldugu gibi hemen her seviyede ve her konuda linux
    seminerleri verilecek.

    kacirmamaniz dilegiyle :-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811