[linux-baslangic] linux kursları

---------

From: Turgut Yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 15:28:06 EET

    asl=FDna bakarsan=FDz . linux a gonul vermeyenlerin linux ogrenmesi zordur.
    bunun i=E7in ingilizce bilmeniz , surekli linux kullanman=FDz gerekmektedir.

    istanbul.linux , daha onceleri haftal=FDk ufak egitimler veriyordu. bize
    faydas=FD coktu. tabii ordada sorun oluyordu , yane aram=FDzdan daha iyi
    bilenler , konular=FD daha ileri goturunce bizler de iyi bir seyirci haline
    geliyorduk.
    (=FDs=FDk universitesinde ve mecidiyekoydeki dernek binas=FDnda)

    =FEayet , istanbulda gene boyle egitim ama ,yeni kullan=FDlar=FDn kat=FDlab=
    ilecegi
    seminerler olursa cok sevinirim. boyle bir cal=FDsmay=FD dusunurseniz. ders
    zamanlar=FDnda kullan=FDlmak uzere (sonra geri almak uzere) 1 adet sistem i=
    le
    katk=FDda bulunabilirim.

    baz=FD firmalar=FDn egitim verdigini biliyorum, bu mail grubundada arada
    bildiriliyor. burda pahal=FD olduklar=FDn=FD soylecegim ama , bakt=FDg=FDn=
    =FDz yer
    onemli, bu firmalarda bu i=FE i=E7in yer tutuyor , pc tutuyor , egitmen vak=
    tini
    harc=FDyor v.s.

    bu sebeple az masrafla , cok ki=FEiye ula=FEabileceksek , elimden geleni
    yapar=FDm.

    sevgi sayg=FD linux