[linux-baslangic] Apache Auto Start

---------

From: SaLaHaNa (salahana@postaci.com)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 13:03:01 EET

    Merhabalar,
    Mandrake 9.0 var sistemde. Yalniz bana gore sorunlu bi durum var. Apache
    ne yaptıysam bir turlu auto start olmuyor. Illaki benim girip httpd
    start yazmam gerekiyor. Automatic olarak bunu nasil baslatirim.
    Mandrake Control Center'da Önyükleme secili durumda httpd icin.
    Actiginizda start olmus sekilde gorunuyor ama bir turlu 80. port'u
    acmiyor otomatik. Ancak ben httpd yazarsam o zaman 80. port aciliyor ve
    web calisir hale geliyor.
    Nasil cozebilirim bunu ?