[linux-baslangic] Re: sendmail

---------

From: Yigit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 23:02:51 EET

    bildigim kadarıyla sendmail altında virtualuser diye bir dosya var onun
    içeriginde gelen maillerin hangi usera ulasacagı belirleniyor.Siz orada bu
    kullanıcıyı belirtmez vede en sona
    @domain.com error:nouser Unknown user
    diye bir satır eklerseniz bu kullanıcıya gelen mailler kabul edilmez

    Yigit Belevi
    System Admin
    Çapkan Bilgisayar