[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] Re: linux için

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 13:02:32 EET

    Selamlar,

    Ben de kitabin faydasina inananlardanim; size Gorkem Cetin Bey'in linux
    isletim sistemi kitabini, Alfa Yayinlari'ndan cikan Linux kitabini baslangic
    icin tavsiye ederim, ancak bir arkadasimizin da belirttigi gibi bu kitaplar
    RedHat tabanlidir, eger siz de red Hat kullanacaksaniz RedHat kullanim
    kilavuzu diye faydali bir kitap da mevcut, 7.1 surumleri baz alinmis genelde
    ama ornegin 8.0 surumunde de isinize yariyor, nereden mi biliyorum, ben
    8.0'i Gorkem Cetin'in kitabindan yararlanip kurdum da ondan... Zaten
    masaustu ayni, ornegin ben en kolay kullandigim Mandrake Linux'de de gorkem
    Bey'in kitabindan faydalaniyorum, KDE ve GNOME her yerde ayni zaten :)

    Bunun disinda e-kitaplar belki cok ilginizi cekmiyor anlasilan ama
    kurdugunuz linux surumunun dokumantasyonlari bazi hallerde ise yariyor,
    ozellikle how-to dokumantasyonlari, ornegin java destegi, java server vb. ek
    paketleri kurmayi oldukca iyi bir bicimde anlatiyor bu dokumanlar... siz
    linuxu ne amacla kullanacaginizi sekillendirdikce gelismis kaynaklara da o
    olcude kendi ihtiyaciniza gore ulasabilirsiniz...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan