[linux-baslangic] ievolution 1.2

---------

From: Bahtiyar Küçük (bahtiyar@mak.net)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 11:49:53 EET

    RedHat 8.0 ile birlikte kurulan evolution program?n? Red Carpet program?
    ile 1.2 yi yükledim (update ettim). Kurulum tamamland? ve evolution aç?p
    gelen kutusuna girmek istedig(imde kars,?ma s,u hata ç?k?yor.
    ('file://root/evolution/local/inbox dizini aç?l?yor' s?ras?nda hata:
    'file' protokolü için al?c? yok) tamam deyip kapat?yorum.Birde mail
    çekmek için gönder al butonunu bast?g(?mda s,u hata ç?k?yor
    "evolution-mail" uygulamas? (süreç 1311) ölümcül bir hatadan dolay?
    çöktü.(parçalama ar?zas?)
    Nerede yanl?s, yapm?s, olabilirim.Bana yard?mc? olursan?z sevinirim.

    Sayg?lar?mla
    Bahtiyar KÜÇÜK