[linux-baslangic] Re: linux için

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI (xybernaut@gmx.com.tr)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 02:06:11 EET

    Kitaplarin eskimesi genel yapiyi pek degistirdigini sanmiyorum. Ornegin "ba=
    sh" yapisi da bunlardan bir tanesi. Yeni bir kullanici icin gerekli bir adi=
    m. OS kurulumu ve benzeri seyler kullanici icin artik gordugum kadariyla ba=
    sit olarak tanimlandigi gibi next next turunden bitiyor. Text ve ncurses ya=
    pili nix* ler icin farkli olabilir. Bir programdaki version degisikligi bi =
    kac ozelligin yenilenmesine neden olabilir ama yinede eski bir kitapdaki an=
    latim baslangic icin faydalidir. =20
    O yuzden kitaplar daima besleyicidir, faydalidir :) (Eskide olsa okuyun)