[linux-baslangic] Re: linux için

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 00:19:22 EET

    > Merhaba,

    > .
    > =FD=FE=FDnda :)
    >
    > *Kisisel dusuncem*, kitaplarin *pek* faydali olmadigi. Teknoloji surekli
    > ilerliyor; alacaginiz kitap cok kisa sure sonra gecerliligini
    > kaybedebilir.

    Basili herseyin "eskidigi" dogru ama bu kitablari lip, okumanin
    yararini azaltmaz.

    Oncelikle, elin,zdeki bir kitap, para verdigimniz bir kitap
    sizi okumaya tesvik eder. Ve siz sistemin butununu okumaya
    calisirsiniz. En basta genel bir resim cikartmak icin ,
    olayin butununu gorebilmek icin kitap okumakta yarar var.

    İngilizceniz varsa , inteneti yeteri kadar biliyorsnzi ya da
    size yardim edecek bir dostunuz varsa,
    intentden kitap indiebilirsiniz, ama onun basma maliyeti ve
    tasima /okuma maliyeti da o kadar az degildir.

    ben size su kitabi okuyun diye bir tavsiyede bulunmak
    istemiyorum, kitapalri tanimiyorum ama
    gidin buyuk bir kitapciya, akristrin kitapalri,
    icinden biirni begenip alin ve okuyun. ,
    Kitap okuma aliskanligi iyi bir aliskanliktir.
    Kitap yazma aliskanligi daha da iyi bir aliskanliktir.
    bnelki bir gun kitap yazmaya kalkarsiniz

    Saygilar
    Mustafa Akgul