[linux-baslangic] Re: FAT32 ve NTFS

---------

From: Burak Çiftçi (cburak_@hotmail.com)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 22:55:03 EEST

    Ewt.Benim de aradigim cevap buydu.Ben belki NTFS ve FAT32 bir arada olursa
    disk'de bir sorunla karsilasabilirim diye düsünmüstüm o kadar.NTFS'de WinXP
    kurulu.FAT32 de ise Win98 var.Ve Bir bölümede Linux kurmayi düsünüyodum.HDD
    80GB oldugu icin, bir HDD'e 3 isletim sistemi kuracaktim.Su an Win'ler
    kurulu, sadece Linux kurmak kaldi.Cevap icin tesekkürler.