[linux-baslangic] Re: FAT32 ve NTFS

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 23:20:45 EEST

merak etme. bi zarar vermez diske :) bak benimki
çalısıyor.. (kanıt için bkz. bu maili kendi
bilgisayarımdan atıyorum) :))) bi yararı olduysa
bunların ne mutlu bana :) kolay gelsin.. ben de bi
linux bulsam yükliycem, giremedik bi türlü linux
alemine :)

yazmısken: istanbulda elinde suse 8.2 cdleri (5 cd
imis galiba) olan var mı? varsa bi temasa geçsek de
ben alsam. teşekkürler...

--- Burak Çiftçi <cburak_@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 80GB oldugu icin, bir HDD'e 3 isletim sistemi
> kuracaktim.Su an Win'ler
> kurulu, sadece Linux kurmak kaldi.Cevap icin
> tesekkürler.

> kullanabilmesi
> diske
> arası
> DOS

> bir

> Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months
> FREE*.
> http://join.msn.com/?page=features/featuredemail
>
> ---
> linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci

href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">