[linux-baslangic] Re: Red Hat 9 kurulum CD'si

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 18:22:08 EEST

    Selam,

    Bir bilgi olarak vereyim: ben de YTU'deki senlikten almistim RHP'u once
    media test de yaptim bir sorun cikmadim; hatta 5-6 kurulum ve paket
    eklemelerde kullandim.

    Bilgilerinize,
    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan

    Not: tabii ki hatalar olabilir ancak bunu dernege iletirseniz zaten
    yardim edilecegine eminim.