[linux-baslangic] Red Hat 9 kurulum CD'si

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 09:41:26 EEST

    selamlar

    LKD'nin İstnabul'daki şenlik esnasında dağıtmış olduğu
    RD 9 Cd'lerinden bir seti, Ankara'daki seminerler
    esnasında, almıştım. Kurulum esnasında aşağıdaki
    hatayı vermektedir. Media check sonucu ise Cd nin
    sağlam olduğu yönündedir. Dernek, sattığı Cd'leri bir
    kontrol edebilirse iyi olur kanaatindeyim. Kazara,
    yeni bir Linux meraklısına verirlerde, "zaten linux
    kullanmak zordur" imajı bir de "kurulması bile tam
    bir sorun şekline" dönüşmesin. Belki de sorun zadece
    bendedir ya da bendeki CD'lerdedir. İlğililere
    duyrulur. Hata mesajı aşağıda:

    ERROR INSTALLING PACKAGE

    There was an error installing kernel 2.4.20-8. This
    can indicate media failure, lack of disk space, and/or
    hardware problems. This is a fatal error and your
    install will be aborted. Please verify your media and
    try your install again.

    Press OK button to reboor your system.

    Aslında bu sorunu ilk fark ettiğim zaman göndermem
    gerekirdi ama sorun ortaya çıkınca Mandrake kurmak
    zorunda kaldım ve hatayı not etmemek gibi bir salaklık
    yaptığım için gönderemedim. Kusura bakmayın. Umarım
    diğer Cd lerde aynı sorun ortaya çıkmamıştır.

    Saygılarımla,

    YALÇIN KOLUKISA