[linux-baslangic] Re: Red Hat 9 kurulum CD'si

---------

From: Engin Öztürk (engin@enginozturk.com)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 09:46:12 EEST

    Merhaba ;

    Cok net media sorunu diyor.. detay incelemek bile gereksiz. yani bir
    software sorunu yok burada, sorun cd.de olsa bile iyi korunmamis olmasi ile
    alakalidir..
    Kaldiki bir hardware sorunu. Her ne kadar "dernek" adina yanit verme hakki
    ve yetkisine sahip olmasamda hata mesajini yanitlamak adina yanitladim

    Saygilarimla