[linux-baslangic] linix ve xp bir arada yola devam

---------

From: Adem (yavas@home.nl)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 03:27:04 EEST

    Slm arkadaslar,

    Linux redhat 9.0 ve windows xp pc yuklemek istiyorum,
    Suanda xp kullaniyorum ve bunun yanindada artik linux cok ilgi duyuyor
    ve artik linux zamani diyorum fakat xp yide lazim oldukca kullanmak
    istiyorum.

    Bunu nasil yapabilirim ? bana yardimci olursaniz sevinirim..

    Linux redhad 9 elimde hazir ama ikisinde birden kullanmak istedigim
    icin bir turlu
    Cesaret edip su isi halledemedim, yardimci olursaniz sevinirim

    Saygilarimla,

    kras