[linux-baslangic] Re: red hat 9.0 kurulumu -monitor sorunu

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 23:25:45 EEST

    selamlar

    bilgisayarimin windows kisminda yaptigim incelemede network karti ve
    usb`nin ayni irq`yu kullandigini fark ettim. ve linuxu kurarken nousb
    dedim sorunsuz bir sekilde network kartimi ve ekrani mi gordu.
    ancak kurulum bittikten sonra bilgisayar yeniden baslarken hemen network
    kartinizi kaldirdiniz mi diyor ve dahasi linux yine grafik ekranda
    acilmiyor.

    bu bir notebook oldugu icin network karti ve ekran kartinin portlarini
    nasil degistirebilirim bilmiyorum. ayrica ilginc bir sekilde bios`da
    usb`yi kapatmanin bir yolunuda bulamadim. acaba linux`un usb ile hic
    ilgilenmemesini saglayabilir miyim?

    cok tesekkurler

    Onur Kucuk wrote:

    > Ekran kartiniz la ethernetiniz cakisiyor, kotu bir senaryo. Daha
    > onceki mailimda da belirttigim gibi sisteminizi rahatlatin.
    >
    > Ethernetinizin takili oldugu slotu degistirin (ornegin 4 olmadi 2.
    > slot guzel oluyor)
    >
    > Kullanmadiginiz portlari bios dan kapatin (seri, paralel, hatta usb
    > kullanmiyorsaniz bios dan kapatin)
    >

    > Saygilar,
    > Onur Kucuk (t.d.li)

    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087