[linux-baslangic] Re: YNT: Re: linux eclipse cvs

---------

From: ali (ali_yksel@yahoo.com)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 09:00:43 EEST

    Aslında bende çok zorlandım ve sağlıklı kuramamış
    olabilirim.

    eclipse'i indirip unzip ettim.
    daha önce kurduğum java nın içindeki jre klasörünü
    eclipse'in altına kopyaladım.
    path'e java/bin klasörünü ekledim.
    eclipse'in altındaki eclipse programına tıkladım ve
    çalıştı.En azından çalıştı ama daha java kodlarını
    denemedim. CVS'de takıldım.

    --- eloengadnan <eloengadnan@e-kolay.net> wrote:

    > eclipse kurmayı bir açıklarsan sevinirim çünkü bir
    > türlü başaramadım

    name=winmail.dat