[linux-baslangic] Re: red hat 9.0 kurulumu -monitor sorunu

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 00:05:26 EEST

    merhaba

    red hat 9.0`i compaq evo n1015v uzerinde calistirmayi her acilista
    `linux nousb` diyerek basardim artik hem network kartini hemde grafik
    ekrani gorebiliyorum umarim yeni sorunlar cikmaz

    herkese cok tesekkurler

    Tolga Guver wrote:

> [...]
    >
    > bilgisayarimin windows kisminda yaptigim incelemede network karti ve
    > usb`nin ayni irq`yu kullandigini fark ettim. ve linuxu kurarken nousb
    > dedim sorunsuz bir sekilde network kartimi ve ekrani mi gordu.
    > ancak kurulum bittikten sonra bilgisayar yeniden baslarken hemen
    > network kartinizi kaldirdiniz mi diyor ve dahasi linux yine grafik
    > ekranda acilmiyor.
    >
    > bu bir notebook oldugu icin network karti ve ekran kartinin portlarini
    > nasil degistirebilirim bilmiyorum. ayrica ilginc bir sekilde bios`da
    > usb`yi kapatmanin bir yolunuda bulamadim. acaba linux`un usb ile hic

    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087