[linux-baslangic] Re: red hat 9.0 kurulumu -monitor sorunu

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 20:15:56 EEST

    Tolga Guver wrote:
    > merhaba
    >
    > sorunu anladim. ekran kartini vesa olarak tanitip red hat 7.3 kurduktan
    > sonra 9.0`a upgrade ettim. ve herhangi bir sorun olmadan red hat 9.0
    > acildi. fakat bu seferde network kartini tanimadi. daha sonra ekran
    > kartinin ati radeon oldugunu gosterince de yine X calismadi fakat bu
    > seferde acilista network kartini tanidi ve networkten IP aldi.
    >
    > bana bilgisayarda sadece bu network karti ve 1024x768 cozunurluk lazim
    > acaba bunu cozmenin bir yolu var midir.
    >
    > tesekkurler

      Ekran kartiniz la ethernetiniz cakisiyor, kotu bir senaryo. Daha
    onceki mailimda da belirttigim gibi sisteminizi rahatlatin.

      Ethernetinizin takili oldugu slotu degistirin (ornegin 4 olmadi 2.
    slot guzel oluyor)

      Kullanmadiginiz portlari bios dan kapatin (seri, paralel, hatta usb
    kullanmiyorsaniz bios dan kapatin)

      Saygilar,
      Onur Kucuk (t.d.li)