[linux-baslangic] Re: red hat 9.0 kurulumu -monitor sorunu

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 18:40:06 EEST

    merhaba

    sorunu anladim. ekran kartini vesa olarak tanitip red hat 7.3 kurduktan
    sonra 9.0`a upgrade ettim. ve herhangi bir sorun olmadan red hat 9.0
    acildi. fakat bu seferde network kartini tanimadi. daha sonra ekran
    kartinin ati radeon oldugunu gosterince de yine X calismadi fakat bu
    seferde acilista network kartini tanidi ve networkten IP aldi.

    bana bilgisayarda sadece bu network karti ve 1024x768 cozunurluk lazim
    acaba bunu cozmenin bir yolu var midir.

    tesekkurler

    Onur Kucuk wrote:

> [...]
    > gibi parametreler vermeniz faydali olacak. Bir kac ornek,
    > kombinasyonlar da deneyebilirsiniz. Amaciniz sadece kurmak olsun,
    > kurduktan sonra gerekli degisiklikleri yaparsiniz. Sistemi tekrar
    > tekrar silip kaldirmayin.
    >
    > mem=128M (*)
    > noapic
    > noacpi
    > acpi=off
    > nousb (*)
    > noauto (*)
    > vga=normal
    >
    > *: ozellikle sizi ilgilendirdigini dusunuyorum

    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087