[linux-baslangic] Re: linux Qifre?= sormadan açılıyor.

---------

From: S. Tuncer Erdogan (serdogan@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 19:22:09 EEST

    Iyigunler,
    MDK 9.1 ve KDE icin cozumumuz $u $ekilde ( ho$ bu bilgilere de ihtiyac yok ama
    :)

    Configuration --> Mandrake Control Center --> Boot --> DrakBoot
    Buradan ( Yes, I want autologin with this.. diye ba$layan secenek yerine No, I
    don't want autologin ) dediginiz zaman sorun cozumlenecektir.

    Kolay gelsin, iyi calismalar.
    Bol bol linux ;)