[linux-baslangic] Re: Squid ile Mirce baglananamak

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 19:17:35 EEST

    Bildigim kadariyla web tabanli irc serverlar 80 portunu degilde cok farkli portlari kullanirlar. Bu yuzden irc ye girip sohbete baslamak istediginizde java calistigi anda olay squid den cikar. Ornegin 4233 nolu porttan baglanir. Bu yuzden irc için squid yeterli değil en azından iptables la bir maskeleme işlemi ile clientları internete çıkarmanız gerekiyor.

    Saygılar