[linux-baslangic] Re: RH9 yavaşlık

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 18:53:06 EEST

    Eger nasil yapilacagina dair aciklamalari okursaniz hicbir riski
    yok. Yalniz eski bios'unuzu da yedeklemeyi unutmayin geri donmek
    isteyebilirsiniz. Bir de saglam disketler kullanin. Tabi eger
    KGK'niz yoksa o sirada elektriklerin kesilmemesi icin de dua etmeniz
    gerekiyor. :)

    not: Epox anakartimda bios'u guncelleyinceye kadar X acilmamis,
    linux kitlenmisti.

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr