[linux-baslangic] xp ile yazılan cd'nin okunması

---------

From: ali (ali_yksel@yahoo.com)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 22:19:28 EEST

    Merhaba.

    Ben windows'u terki diyar edip linux'a yelken açmaya
    çalışıyorum.
    bunu yaparken bazı dosyalarımı cd'ye yazdım. text v.b
    dosyalar.
    linuxtan bu cd'leri okumak istediğimde klasörleri
    gösteriyor fakat
    dosyaları göstermiyor.Bir ayarmı yapmam gerekiyor
    acaba?

    terminalden ls dediğimde
    ls: about.html: No such file or directory

    yazıyor.
    mandrake 9.0 kullanıyorum.

    Teşekkürler.